aprilie 28, 2010

tot Babel.


"...sa ne zidim o cetate si un turn al carui varf sa atinga cerul..." Genesa11.4
ce.am schimbat de atunci si pana acum? pana unde ne.am inaltat turnul?... cei de atunci aveau o singura limba si aceleasi cuvinte. noi suntem toti diferiti dar facuti din aceeasi tarana si nu stim sa acceptam pe cei "altfel"...cei dintai oameni au decis cu toti sa construiasca un turn care sa atinga cerul...noi nu ne multumim cu unul singur.si ne inaltam cate un Babel de fiecare data cand ucidem, cand ruinam vieti, cand uram.am ajuns sa ne ridicam cate un turn tacand chiar...si nu ne oprim.si ridicam turnuri inalte care greu pot fi daramate.si nu ne oprim.si iar ruinam vieti ca sa ne putem ridica turnul...asa suntem noi.ne place...dar noi nu construim ca sa ajungem pana la Cer...asa am fi mai aproape de Dumnezeu.noi vrem sa ne ascunde de El, vrem ca Lui sa nu.i pese de "fiii oamenilor"...vrem sa fim lasati in pace!chiar si de Dumnezeu...

"...ca sa nu mai fim imprastiati pe toata fata pamantului...".noi fugim unii de altii si ne alungam cat putem de mult si repede.nu ne place cand altii.s mai buni ca noi...numai noi meritam laude pentru ce NOI am facut.atat...si nu ne oprim.si iar stricam si lovim.mai tare...asa suntem noi.ne place...

Domnul coboara si azi"sa vada cetatea si turnul pe care.l zideau fii oamenilor".Lui ii pasa de noi.intotdeauna I.a pasat...dar suntem prea ocupati cu Babelul nostru in care ne.am obisnuit si ne e bine.ce daca nu avem pe nimeni si nu stim sa ne bucuram? ce daca nu stim cum sa traim? trudim la turnurile noastre de parca dupa moarte fiecare va fi rasplatit in functie de cat a ucis, cat a distrus si cat si.a inaltat cetatea...asa este, vom fi rasplatiti pentru asta, dar nu se mai numeste rasplata ci Judecata si chin vesnic...noi am ales!.si nu dam inapoi!.asa suntem noi. ne place...

"Domnul i.a imprastiat...asa ca au incetat sa zideasca cetatea..."...noi nu ne oprim.asa suntem noi.ne place...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu