martie 20, 2010

copil trist.



s.au scurs deja destule ore de cand te.am vazut cersind mila lor...nu te.am mai vazut pana acum, nu stiu cine esti sau cum te cheama...dar ceva din privirea.ti m.a facut sa ma opresc in loc...de ce suferi copil trist? de ce ti.s ochii asa tulburi? de ce Tata, ingadui durere copiilor?...asa greu de inteles pare voia Ta uneori.si doare...
stateam pe banca in autobuz si ascultam cuvintele ce le rosteai. nu te.am luat in seama...tot ce spuneai deja de prea multe ori parea monoton si gol...dar asta trebuie sa faci. asa traiesti tu...cand te.am vazut n.am putut sa mai schitez vreun gest...eu am o casa calda. tu unde vei dormi la noapte?...in casa mea calda ma asteapta o masa plina si un pat moale. tu de cand n.ai mai mancat?...eu am un viitor pregatit in Cea mai frumoasa Locuinta...tu ce simti cand te uiti la cer? ai privit vreodata Cerul?...
unii oameni cu inima deschisa iti dadeau din ce au ei, altii te priveau cu dispret si.ti spuneau ca n.au de unde...stiai ca nu.i asa...stiai ca gentile lor nu.s goale...altfel nu le mai purtau asa strans la piept. cand ti.am intins ce.am gasit prin buzunar mi.ai urat "sa.ti dea Dumnezeu sanatate.".mi.ai urat mie, dar tu aveai nevoie de ea...ti.am zambit si as fi vrut sa.ti deschis Cerul, sa vezi cum e Acasa. oare vei cunoaste vreodata fericirea Lui?...

cand ai coborat te.am privit iar.erai bucuros si zambeai...poate asa multumesti tu...poate o clipa ai uitat durerea.

13.03.10
21:15

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu