martie 20, 2010

Celui ce se cheama Dumnezeu.


multumesc ca.mi esti Tata.cel mai bun Tata...simt nevoia sa ma prostern naintea Ta...sa.Ti promit ca vom fi doi de acum...o mana de noroi si un Dumnezeu perfect.multumesc ca Tu esti Iubire.multumesc ca ma iubesti asa cum nimeni nu o face….multumesc ca TU m-ai iubit intai si mi.ai aratat asta in cele mai cumplite momente. Te iubesc Parinte si vreau sa declar intregii lumi iubirea.mi uneori prea mica fata de a Ta…mi.ai umplut inima de Tine si m.ai cuprins in Bratele.Ti pline de dragoste. mi.ai oferit Cerul locuinta si mi.ai promis vesnicia.n-as putea niciodata sa.Ti rasplatesc indeajuns dragostea ce mi.o porti.nu,nu mi.ar ajunge intreaga viata…dar azi, acum, aici,promit sa traiesc frumos si sa Te iubesc mai presus de toti, mai presus de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu