mai 19, 2010

picaturi de inima.



Tu plangi acolo sus si inima Te doare...caci sunt departe si mi.e dor de casa. departe de lume, departe de Cer...vreau ploaie din Tine cu miros de viata...sa ploua peste inima.mi uscata si invechita stropi din Cerul Tau, din inima Ta...vreau sa.Ti asterni caldura inimii peste mine, pana cand dragostea Ta va fi dragostea mea, pana cand surasul Tau va fi pacea mea...da.mi lacrima Ta sa.mi inunde firea, ca.n limpezime sa Te vad aici aproape..."ploua cu picaturi de inima sub soare...implor cerul sa-mi infloreasca alb in suflet."

2 comentarii:

  1. Cred ca plange pentru noi.Si ce trist este! O zi cu ploi de bucurii iti doresc draga Hemma !

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca plange dar si ca vrea sa ne curateasca...pentru ca ne iubeste prea mult.

    RăspundețiȘtergere