februarie 18, 2013

Brave.

Poate că n.au aruncat cu pietre, oricât și.ar fi dorit și poate că nu au reușit încă să te vadă afară din cetate. Însă nici nu e nevoie, pentru ei ești de mult pierdut. Nu ești suficient de bun, nu ești suficient de inteligent și nici suficient de puternic să le fii pe plac. Probabil ai eșuat de atâtea ori în încercarea ta disperată după acceptarea lor. Va trebui să te resemnezi! Nu ești un ”cuceritor” și în ochii lor ai pierdut de fiecare dată, nici măcar nu contează că potențialul tău e plin de dă peste și ei nu văd asta. E vina ta, să fii convins!
Însă te înțeleg. Am trecut pe aici și am eșuat cu brio! M.am străduit așa de tare că m.am luptat cu mine să fac ce nu vroiam să fac, doar să ajung cumva pe podiumul lor. 
Ei, n.am reușit. 
Și îi înțeleg. Standardele lor sunt prea adâncite acolo sus și  nu pot să le cobor la micimea mea. Și știi ce mai înțeleg? Că e în regulă să fii fragil.  Nu vom reuși să fim cu toții eroi. Și dacă vom reuși, cine ne va aplauda? Nu e deloc plăcut să fii Codașul Clasei și să fii arătat mereu cu degetul drept sursa tuturor problemelor dar asta e: Tu nu știi, tu nu poți, tu nu te descurci, tu nu ești Cineva,  nu ești bun și nu ești în stare. Și nu poți schimba părerea lor cu sentimentele tale puse efectiv pe tavă. Nu există încă floarea aia cu care să faci primăvară. 
...
Spuneam că e vina ta. De ce asta? 
Pentru că ai falimentat acolo unde ți.ai limitat tot ce ți s.a dat la tot ce ți.ai impus că ”trebuie schimbat”. Ai atâta putere să fii ceea ce îți dorești să fii, dar o pierzi cu fiecare lipsă de credință a ta. E vina ta că te complaci așa mic cum ai ajuns. Dacă ei caută întotdeauna să te reducă la un om de nimic doar pentru că tu îi lași s.o facă, atunci felicitări! Ei au obținut ce.au vrut, tu le.ai făcut pe plac!
Dar uiți ceva! Uiți că tu nu ai nevoie să te compari cu o bucată de tină egală ție! 
Uiți că scopul tău nu e să mulțumești pe cei ca și tine. Tu ești Cineva, tu poți și ești în stare de mult mai mult decât abia îndrăznești să gândești că poți face! Ai un Dumnezeu de onorat cu tot ce.i mai bun din tine și cu siguranță că EL te vrea la potențialul acela de dă peste. Tu ai cea mai mare valoare doar atunci când adaugi cea mai mare valoare!
Dovedește.ți că poți și apoi arată.le că s.au înșelat! Nu te grăbi, numai lucrurile bune au nevoie de timp!
Nu se merită să.i lași să câștige ei lupta ta!


2 comentarii:

  1. Am descoperit si eu blogul tau, Emma. De acum, pe cat posibil il urmaresc.

    Domnul sa te binecuvanteze,
    Alice

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un stil Emma de a scrie.
    E imposibil sa nu citim pana la capat.
    Si sa avem si noi ceva de spus... sa te incurajam sau sa fim de acord cu tine.
    Imi place cum ai scris... si daca este ceva prin care ai trecut tu.. Domnul sa te intareasca pe pozitia de a cauta sa iti iei valoarea din El. Nu conteaza ce cred "ei"!!! Ci ce crede EL!!
    TE IMBRATISEZ..

    RăspundețiȘtergere