decembrie 25, 2010

daca doar.




daca doar in suferinta ma agat de Tine cersinduTi mila, atunci frange fiinta.mi neputincioasa, pana cand nu va mai ramanea in mine decat dorinta disperata de Dumnezeu...
daca doar in singuratate Te caut sa ma umpli de Tine, atunci ia.mi tot ce ma impiedica sa Te vad. ia.mi gandurile si visele fara de Tine, pustieste.mi viata pana cand voi putea sa respir din nou...
daca doar in intuneric invat sa Te simt, sa simt mana.Ti peste mine, atunci schimba.mi in noapte ziua ce trece fara calauzirea Ta, pana cand voi ajunge sa Te simt cu inima intreaga...
...ucide.ma in fiecare clipa in care nu.mi esti totul...ucide.mi nepasarea, sa nu pot sa traiesc decat prin Tine...infrange.ma si nu ma lasa sa ma pierd...atat de grea imi pare calea fara Tine.atat de multi ma trag inspre mizeria lumii...zdrobeste.ma, dar invata.ma sa tanjesc Voia Ta.
...frange.ma, dar nu ma lasa fara de Tine.nu ma lasa sa ma vand lor...nu vreau pe nimeni, daca asta ma indeparteaza de Tine! nu vreau nimic, daca Te pierd...
am Harul Tau si.mi e de.ajuns...asa mi.ai spus!

5 comentarii:

  1. Daca ar exista un buton care sa spuna LIKE, ar fi mult mai usor.
    Cuvintele sunt greoaie pentru a exprima simtamintele ce ma coplesesc in timp ce citesc.
    P.S.:Esti o minune! Asteptam de mult sa scrii ceva.
    (R.)

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, nu merit eu asta.El face totul frumos... adevarul este ca am cam neglijat blogul.vroiam sa pastrez pentru mine scrierile, pe foile.mi ravasite...am vrut sa scriu de ceva timp.acum am revenit.;))
    blessings upon you wonder.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos ai scris!ma bucur ca scrii asa despre El.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea iti doresc un AN NOU PLIN DE REALIZARI BINECUVANTATE!
    Imbratisari din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine punctat! De mult experimentez trairile astea, de mult sunt supus la astfel de incercari, iar de multe ori nu realizez menirea lor...toate ar trebui sa ma umileasca si sa ma faca dependent de El, asa cum ai spus si u.

    RăspundețiȘtergere