septembrie 03, 2010

pus la incercare





"puneti-Ma la incercare, zice Domnul " Maleahi 3.10


"am ascultat acest indemn si Te.am pus la incercare Creator Suprem. si m.am rugat cum nu o mai facusem pana atunci, am staruit zile si saptamani. m.am gandit ca Tu ai promis ca tot ce vom cere cu credinta si staruinta vom primi.
in durere si deznadejde mi.am spus ca esti singura mea Salvare. Te.am apucat de mana si Te.am tinut strans, apoi am ingenunchiat zi de zi, de nenumarate ori...si Ti.am cerut din adancul inimii mele, cu toata puterea...Te.am implorat...si am crezut pe deplin ca si cum deja mi.ai fi implinit cererea. eram coninsa ca e voia Ta ceea ce.mi doream si nu am inteles ca era doar soapta inimii mele inselatoare.
am plans, am cerut, m.a durut, am obosit. dar in final, nu mi.ai raspuns cum am dorit. si Te.am intrebat "de ce? oare nu esti Tu Dumnezeul Suveran, Drept, care a promis ca daca am credinta macar cat un graunte de mustar pot muta si muntii din loc?" si m.am trezit singura, pustiita...nu mai stiam ce sa fac, incotro sa o apuc. Dumnezeul in care imi pusesem toata nadejdea nu.mi daruise ceea ce credeam eu ca era rezolvarea.
acum, privesc in urma si inteleg ca promisiunea Ta se implineste atata vreme cat cerintele si dorintele mele se potrivesc cu voia si planurile Tale pentru viata mea.
eu am sperat ca Tu Iti vei schimba planurile din dragoste si mila fata de mine. si m.am gandit "cum oare nu Te induioseaza lacrimile si credinta mea?"
si.am inteles intr.un final, ca Tu, Dumnezeul Mare ai plans cu mine si Te.a durut durerea mea, dar stiai ca doar asa puteai sa.mi dai un viitor frumos dupa planul Tau. am inteles ca Tu nu esti ca omul schimbator, nu.Ti schimbi planurile si deciziile in functie de imprejurari si de dorintele oamenilor. planurile Tale sunt definitive si vesnice!

acum stiu asta! privesc in urma la cursul vietii mele pana astazi si vad cum Bratul Tau protector m.a purtat peste valurile infuriate, peste piedici si esecuri. acum Iti multumesc ca ai avut si ai in continuare un plan cu viata mea.

si de voi avea nevoie de ceva voi starui mereu in rugaciune...insa voi avea grija sa cer un lucru dupa Voia Ta."

[Marin Alexandra]

2 comentarii: