iunie 28, 2010

bac.




















a picat Basmul...
nu se astepta nimeni, mai ales ca s.a dat basm si la capacitate...toti sperau care mai de care ca se va da Morometii sau Enigma Otiliei...eh,uite, ca nu.i cum zic ei...si de.ar fi fost...
a fost bine.mai bine decat se spera...cand ai pace nu te mai intereseaza ce va fi...stii doar ca n.ai de ce sa te ingrijorezi...ca ajunge zilei necazul ei...
mai sunt doua probe...si gata...se va termina.
bine ca se va termina.
bine ca se termina...colega mea de banca spunea ca bacu asta o sa.i manance 20 de ani din viata...ehh...si daca stau si ma gandesc ca poate nu ia bacu anu asta...la anu tot 20 de ani ii va manca...adica 40 de ani mancati:))))...are 18. si cu 40...gata viata...asa mi.a spus...cine stie?.
va fi bine...trebuie sa fie bine.
azi cand m.am apucat de scris mi.am adus aminte un verset care m.a calauzit intreaga zi...


"Cheamă-Mă în ziua necazului, şi Eu te voi izbăvi, iar tu Mă vei proslăvi! "Ps50.15...

stii ce mi.a spus cineva?...ca acesta este numarul de telefon al lui Dumnezeu. 50.15.
mi.a placut...

5 comentarii:

  1. multumesc Lui. :x pentru tot. pentru tine. :)
    nu te ingrijora de ziua de maine. El e deja acolo.

    RăspundețiȘtergere
  2. si apropo...am luat 9.10 la romana;))
    always gorgeous Father.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu vreau sa pice Morometii anu' asta!! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. haha...mi-e dor acum de emotiile traite in zile ca astea....

    RăspundețiȘtergere