iunie 07, 2010

taina unui suflet.



Imi taram sufletul catre intinsa zare
caci el tanjea ceva,
Dar nu stiam ce.mi cere. Si.am vrut sa.i dau putere,
sa tipe, sa vorbeasca, sa stiu de ce se frange,
Sa.mi spuna ce.l doboara,
sa.mi spuna de ce plange...
Si nu spunea nimic, dar il vedeam cum moare;
si chinu.i ma durea
si chinu.i inca doare...

pierdutele clipe goneau disperate
spre zarea intinsa...
Cu lacrimi desarte,
simteam cum se pierde,
vedeam cum se trece;
Si nu.ntelegeam ce chin il ineaca
de.al cui dor se stinge,
de ce singur pleaca...
Ii auzeam durerea si taina.i ma durea
ma sufoca tacerea si plansu.i fara glas;
Nedeslusit simteam cum ma apasa vina
cum sufletu.mi cauta
indurerat sa spuna
ca astfel eu port vina, si el murind o.aduna...

...cu ultima putere, cu glasul sfasiat
a inceput soptit sa spuna, ce taina il sugruma:
"...tot ce.am dorit e Viata
sa stiu sa rad in soare, sa cand in glas de ingeri
sa.mi port spre.ntinsa zare,
un vis...dar tu l.ai frant
si totul a cazut...
TU m.ai ucis cu ura si ura stii sa dai,
in schimb la ce e vesnic,
in schimb la ce e Rai.
Tu singur te tarasti in dulcele.ti gunoi
si nu vrei sa respiri, sa stii sa simti o floare
sa gusti iubirea.I sfanta,
sa te.ncalzesti cu soare...

Mi.ai omorat speranta ca cerul este Cer,
mi.ai spus ca nu.i speranta,
mi.ai spus ca nu e cer...ci doar pacat
si.ti place atata sa traiesti
Iti place viata asta. Iti place ce iubesti.

Cand vei privi in tine, va fi tarziu caci Iadul
priveste multumit
Te cheama cu placere, te vrea cu dor cumplit,
te.atrage cu putere...

Acum se face seara si simt fior de moarte
in chin ma sting incet si nu ma vei simti
TU m.ai ucis si singur
te pierzi inspre Departe..."

...m.am prabusit invinsa si am simtit cum moare
si.am inceput sa plang,
caci chinu.i inca doare;
si am strigat spre Cer "nu ma lasa acum!
caci vina mi.e prea mare si Iadul ma asteapta
Te.ndura Tu Parinte, ridica.ma din drum
si fa.ma rob Iubirii
si fa.ma rob oh, Tata...
Te vreau sa.mi fii Tu totul si totul sa.Ti ofer
sa stiu sa vad minunea,
sa stiu privi la Cer!..."

...si printre lacrimi calde vedeam cum o speranta
se naste bland si creste
si am stiut
ca.i
VIATA

4 comentarii:

  1. simteam cum se pierde,
    vedeam cum se trece;
    Si nu.ntelegeam ce chin il ineaca
    de.al cui dor se stinge,
    de ce singur pleaca...
    Trist , dureros, dar frumos tare gandul transpus in vers.

    ...si printre lacrimi calde vedeam cum o speranta
    se naste bland si creste
    si am stiut
    ca.i VIATA
    Poezia ta m-a facut sa-mi ascund lacrimile din coltul ochilor...

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc din inima scumpa doamna...
    asa.i cand cerul nu se mai arata senin si te simti gol inside...e greu dar El e prea bun.

    RăspundețiȘtergere