mai 03, 2010

motivul.

nu pot tacea! nu, cand eu am fost motivul mortii Tale...nu pot sa nu ma declar gunoi in fata Ta! nu, cand Tu Ti.ai lasat splendoarea de Rege sa induri ocara mea...nu pot sa nu plang! oh, nu pot sa nu cad invinsa in lacrimile ce ma doboara cand Tu ai indurat greul ce nimeni nu e.n stare macar sa.l inteleaga,"atat de dispretuit ca.ti intorceai fata de la El"...nu pot sa nu Te cant! nu, cand ai rabdat si ai iubit neconditionat... nu pot sa nu ma prostern in fata Ta! nu, cand cuiele Te.au pironit pe lemnul greu si rece si eu "nu Te.am bagat in seama"...nu merit nimic.n.am facut nimic sa castig salvare.nu merit sa.Ti pese de mine.n.am facut nimic sa ma chem fiica Ta...eu am fost cea care Te.a ucis! eu am fost cea care am strigat sa fii rastignit!nu merit sa ma ridici din mizerie...esti prea Sfant si prea Curat...nu merit sa ma privesti!nu, dupa tot ce Ti.am facut...nu merit binecuvantarile Tale! nu, cand stiu ca meritam cumplita.Ti moarte...

de ce ma iubesti? de ce nu pleci de la mine?...nu pot intelege de unde atata iubire...nu,cand eu Te.am urat si Te.am vandut pe.o bucata de iluzie goala!...de ce vrei sa ma speli? nu merit decat gunoiul ce ma ingroapa...de ce imi spui ca sunt a Ta? daca eram nu Te alungam de la mine...da.mi chinurile ce le.ai indurat...da.mi crucea sa o duc.este a mea...da.mi cuiele si ranile Tale adanci...da.mi durerea. da.mi batjocurile si suferintele ce Ti le.am aruncat cu scarba in fata...da.mi soarta ce o meritam!...de ce ma curatesti? de ce.Ti murdaresti hainele sfinte ca sa ma faci iar copilul Tau? de ce ma vrei?...

de ce ai ales sa ma faci curata?...nu merit nimic! oh,Dumnezeule, vreau sa pot sa traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu